Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 09:47:06 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/16496 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11310 
Aruvalla-Jägala tee (Linnakse küla Radioneti sidevõrk) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiameti pädevuses.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27038486>  (menetlus nr: 
439207), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE KOITNE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister